עבודת צוות רב-מקצועי לפי מודל "הסטודיו הפתוח" עם תלמידים עם לקויות למידה

טיפול באמצעות אמנות במערכת החינוך – הצצה לחדרי טיפול

פרוייקט של פרופ' דפנה רגב

מדינת ישראל התברכה במטפלות.ים באמצעות אמנויות אשר עושות.ים עבודת קודש במערכת החינוך. אין אף מדינה בעולם אשר בה קיימות.ים כל כך הרבה מטפלות.ים באמצעות אמנויות במערכת החינוך. במהלך העשורים האחרונים מטפלים ומטפלות אלו מצאו דרכי התערבות ייחודיות לאוכלוסיות השונות. באישור המדען הראשי במשרד החינוך, ננסה כאן להציץ לחדרי הטיפול וללמוד מהמטפלות.ים באמנות על עבודתן.ם. נציג שיטות טיפול והתערבויות ייחודיות אשר פותחו במהלך השנים. המטרה היא למידה משותפת, אשר תסייע הן לסטודנטיות.ים והן למטפלות.ים בתחילת דרכן.ם המקצועית.

עבודת צוות רב-מקצועי לפי מודל "הסטודיו הפתוח" עם תלמידים עם לקויות למידה
ביקור אצל מירי מיטב (מטפלת באמצעות אמנות), נטע הררי (מטפלת באמצעות אמנות), מריאנה קרן (יועצת) ועדיה גזית (סייעת)
"קמפוס "משגב" – בית ספר לחינוך רגיל "אסיף" ובית ספר לחינוך מיוחד "עומר"